Anul·lació del programa Catalunya-Québec

Amb motiu de la crisi sanitària provocada pel COVID-19 i davant la incertesa de com evolucionarà la situació en els propers mesos, s’ha considerat oportú anul·lar l’edició 2020-21 del programa de mobilitat individual d’alumnat Catalunya-Quebec, en què una alumna del nostre centre educatiu tenia previst participar.

Aquesta decisió ha estat presa de comú acord amb Éducation Internationale, entitat de gestió del programa al Quebec, juntament amb el Departament d’Educació.

Tant de bo el programa es reprengui el curs 2021/2022 de manera que es pugui donar l’opció de viure una experiència única als nostres alumnes de francès.

Si voleu tenir més informació sobre aquest projecte d’intercanvi tan interessant cliqueu aquí.