Belle et Sébastien

La setmana passada, l’alumnat de 2n d’ESO que cursa la matèria optativa de francès va anar als cinemes Girona de Barcelona per veure la pel·lícula francesa Belle et Sébastien (2013), que està basada en la novel·la homònima de Cécile Aubry.

La història tracta sobre l’amistat incondicional entre un nen de 6 anys, Sébastien, i la seva gossa, Belle. Tots dos viuen en un petit poble francès dels Alps, al costat de la frontera amb Suïssa i Itàlia. La història, molt tendra i emotiva, ofereix uns paisatges meravellosos i una música perfecta i ens endinsa en una època històrica molt interessant.

Tant l’alumnat com el professorat va gaudir moltíssim de la pel·lícula i de la presentació inicial i, tot s’ha de dir, en alguns casos fins i tot va vessar alguna que altra llagrimeta! Us la recomanem per aquestes vacances de Nadal. I si és possible, en versió original subtitulada, és clar! 😉