El projecte “Moon Rocket Challenge” ja té logo!

L’alumna Anna Serrano Puerta, de 3r d’ESO, ha guanyat el concurs de logos del projecte “Moon Rocket Challenge”. El concurs estava obert a tot l’alumnat del centre i finalment hi van participar una trentena d’estudiants. El jurat ha estat format pels professors responsables del projecte: Javier Aragón i Juanma Sánchez (Tecnologia) i Àngels Piqué (Biologia i Geologia). L’entrega del premi a la guanyadora, així com a l’alumnat finalista, tindrà lloc el dia de Sant Jordi. El nom dels i de les finalistes no es desvelarà fins l’entrega de premis. Des d’aquí la nostra enhorabona a l’Anna!!