Pablo Servián, finalista!

El nostre alumne Pablo Servián Solino, del grup B-52 de 1r de batxillerat, ha aconseguit quedar finalista a la fase catalana i competirà el proper 17 d’abril a la fase nacional de les Olimpíades de Geologia organitzades per l’Asociacion Española para la Enseñanza de las Ciencias de la Tierra (AEPECT) juntament amb la Sociedad Geológica de España (SGE).

Concretament, en Pablo ha quedat classificat en 2a posició del grup de Barcelona, on competien 86 alumnes. La resta de companys de la classe que van participar a la prova autonòmica de la setmana passada també han obtingut molts bons resultats, aconseguint les posicions 7a, 8a, 11a i 13a de Barcelona. En total, a tota Catalunya van participar uns 271 alumnes de 29 instituts diferents.

Tot l’institut està amb el Pablo, convençut que aconseguirà encara més èxits a Madrid.

Enhorabona a tot l’alumnat de l’assignatura de Ciències de la Terra i Medi Ambient!!! Sou uns campions i unes campiones!!!