L’experiència d’una estudiant Erasmus

La Iratxe Fernández, ex alumna del nostre institut, va venir ahir dijous a visitar-nos per explicar a l’alumnat de francès de Batxillerat la seva experiència actual com a estudiant Erasmus a Montpellier. Durant l’hora que va passar amb nosaltres, la Iratxe ens va explicar moltes coses (totes elles en francès, és clar!), com ara els problemes que hi ha trobat, les coses que més i menys li agraden del nostre país veí, la quantitat de paperassa que s’ha de fer per demanar la beca, però també tot el que està aprenent i com de determinant per guanyar la beca va ser el diploma del DELF que va obtenir mentre era estudiant del Rafael Casanova.

Var ser molt interessant conéixer de primera mà les vivències d’una estudiant universitària a l’estranger. Sense dubte, una experiència única molt recomanable!

Gràcies, Iratxe, per compartir aquest temps amb nosaltres en aquesta escapada que has fet a Barcelona!