Jornada de portes obertes a la UAB

Avui, l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat s’ha desplaçat fins a la Universitat Autònoma de Bellaterra per assistir a una jornada de portes obertes en format presencial. D’aquesta manera, tant el nostre alumnat com el nostre professorat s’ha pogut familiaritzar amb l’oferta formativa de la universitat, així com amb el campus i els serveis que s’ofereixen a la comunitat universitària.

Sabiéu que la UAB ofereix més de 100 graus de tots els àmbits de coneixement? Si per alguna raó no heu pogut participar en aquesta sortida o us heu quedeu amb ganes de saber-ne més, us convidem a visitar la seva pàgina web i, concretament, els diferents graus que s’hi poden cursar, amb informació molt completa sobre l’accès, el pla d’estudis o les sortides professionals de cadascun d’ells.

Aquesta sortida ha estat, per a l’alumnat, un petit tastet del que serà, en alguns casos, la seva nova etapa educativa. Expectatives, pors i il·lusions s’han vist avui sota les mascaretes. Facin el que facin, segur que els anirà molt bé!