Anem al gimnàs Okaeri de Viladecans

Dijous passat, 12 de desembre, l’alumnat de 1r de Batxillerat va realitzar una sortida al Gimnàs Okaeri de Viladecans programada pel Departament d’Educació Física. Aprofitant que han treballat la planificació i els sistemes d’entrenament de la Condició Física al primer trimestre, en aquesta sortida van poder aprendre i vivenciar altres metodologies des de la perspectiva d’un gimnàs per poder seguir millorant i donant importància a la seva salut.

La jornada va constar de diverses activitats: per una part van realitzar un escalfament general i una introducció a la defensa personal al tatami. Posteriorment es van dividir en tres grups i van realitzar una sessió de força al rocòdrom i búlder, una sessió de treball funcional de força-resistència amb material no convencional (HIIT) i una activitat gamificada de cordes i nusos amb codis QR. Va ser una jornada molt intensa en què l’alumnat va acabar esgotat però molt satisfet de la feina feta!