Com sona l’ESO

Com sona l’ESO és una trobada anual d’alumnat i professorat de música de secundària i batxillerat en què, durant uns tres dies, es prepara un gran concert conjunt. Amb aquest concert, en què participen 1500 persones cantant, ballant i tocant, es pretén visibilitzar la tasca de la matèria de música (a la qual no sempre se li dona la importància que es mereix) als instituts de secundària catalans, balears i valencians.

Com sona l’ESO és una aposta de l’escola pública per a l’escola pública que va néixer l’any 2000. Per l’alumnat que hi participa és una experiència única i espectacular. El nostre institut va participar per primera vegada en la seva vigèsima edició, que va tenir lloc l’any 2019 a Castalla.

Si voleu saber més sobre aquest projecte consulteu la web oficial de Com sona l’ESO i els posts publicats a la nostra pàgina web.

Professora responsable del projecte: Mireia Estrada