Tots els alumnes de 1r d’ESO han visitat la Biblioteca de Porqueres

Per tercer any consecutiu, els nostres alumnes de 1r d’ESO visiten la Biblioteca de Porqueres “Carles Fontseré”. La Raquel, la bibliotecària, els ha fet una presentació breu de la història de la biblioteca i els ha ensenyat  com poden trobar un llibre al catàleg de la biblioteca, des de casa; i també els ha ensenyat com estan identificats els llibres per poder-los trobar a la biblioteca per consultar-los o bé per agafar-los en préstec.

Després d’aquesta explicació, s’han passejat pel pis de la biblioteca on hi ha totes les diferents àrees de coneixements, i hi han sabut trobar llibres de matèries ben diverses que havien proposat.

Després s’han situat a la planta de la biblioteca, que és on hi ha tota la part de narrativa d’adult i juvenil, els ordinadors i les revistes de consulta i hi han buscat més llibres de la J.K.Rowling, autora d’en Harry Potter i la pedra filosofal, que és el llibre de lectura que estan treballant aquest primer trimestre.