Comença la preinscripció de Batxillerat i CFGM!!

Avui comença la preinscripció del Batxillerat i dels CFGM, que dura fins el dia 17.

BATXILLERAT:

Tot el procediment de preinscripció i matrícula serà telemàtic a través d’un formulari. Han de presentar la sol·licitud de preinscripció tots els alumnes que volen accedir al batxillerat de qualsevol modalitat en un centre diferent del que s’està cursant l’ESO, les persones que cursen o han cursat un cicle formatiu, les que volen accedir a la modalitat d’arts i les que provenen d’un institut que ja no imparteix el batxillerat. Als alumnes del propi centre se’ls donarà la documentació des de tutoria. Accediu a la nostra pàgina de preinscripció.

CFGM:

Tot el procediment de preinscripció i matrícula serà telemàtic a través d’un formulari. Tot l’alumnat ha de fer el procediment telemàtic. També l’han de fer els alumes de l’institut Pla de l’Estany que vulguin continuar els seus estudis en un cicle del nostre mateix institut. Accediu a la nostra pàgina de preinscripció.

SI ENCARA TENS DUBTES:

Consulta els nostres estudis i reviu la Jornada de Portes Obertes: cliqueu aquí.