Batxillerat (curs 2021-22)

Batxillerat

Per a fer 1r de Batxillerat

• Alumnes del propi centre: rebreu la documentació amb l’entrega de notes
  • Alumnes d’altres centres: us podreu descarregar la documentació clicant aquí a partir del 18 de juny
  • Cal entregar la documentació a la secretaria del centre del 12 al 16 de juliol:
    • de dilluns a divendres, de 9 a 14.00 h
    • els dimarts, fins a les 17.00 h.

Per a fer 2n de Batxillerat

• Alumnes del propi centre: rebreu la documentació amb l’entrega de notes
    • de dilluns a divendres, de 9 a 14.00 h
    • els dimarts, fins a les 17.00 h.

_________________________________________________________________________

Tot el procediment de preinscripció serà telemàtic a través d’un formulari. Han de presentar la sol·licitud de preinscripció tots els alumnes que volen accedir al batxillerat de qualsevol modalitat en un centre diferent del que s’està cursant l’ESO, les persones que cursen o han cursat un cicle formatiu, les que volen accedir a la modalitat d’arts i les que provenen d’un institut que ja no imparteix el batxillerat. Als alumnes del propi centre se’ls donarà la documentació des de tutoria.

Calendari provisional (vegeu el calendari detallat)

• De l’11 al 17 de maig de 2021: presentació de sol·licituds
  • 18 de maig de 2021: presentació de documentació que no s’hagi pogut presentar prèviament
  • 8 de juny de 2021: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional