Batxillerat

El batxillerat és l’etapa que es cursa normalment entre els 16 i els 18 anys, tot i que és oberta a persones de qualsevol edat, sigui de forma presencial o a distància. És un cicle format per dos cursos de trenta hores lectives setmanals. El batxillerat prepara els alumnes per a la seva incorporació a estudis posteriors, tant professionals com universitaris, i per a l’accés al món laboral. Al nostre centre es cursen les modalitats d’Humanitats i ciències Socials i de Ciències i tecnologia.

Us podeu descarregar la guia del batxillerat al nostre centre:

El Batxillerat 2021-23 (vista en pdf) – Full de tria de matèries de modalitat de 1r

És una petita investigació dirigida per un professor/a tutor/a. El treball de recerca és un treball d’investigació que ha de realitzar tot l’alumnat de batxillerat. Es comença 1r de Batxillerat i s’acaba a 2n. Aquest treball:

• Pot estar emmarcat dins d’una matèria o pot ser interdisciplinari
  • Equival a 2 crèdits i representa el 10% de la qualificació final del batxillerat.
  • S’avalua tenint en compte l’actuació durant la realització del treball, l’informe escrit i la presentació oral.

Us podeu descarregar la guia del Treball de recerca de Batxillerat al nostre centre:

Promoció 2022-24

Promoció 2021-23

Us podeu descarregar els resums de les programacions i els criteris d’avaluació de totes les matèries (Cal correu de domini inspladelestany.cat):