David Bueno explicarà què aporta la neuroeducació en una conferència al Mont-Àgora

Fotografia de David Bueno i Torrens
David Bueno i Torrens

Dins dels actes de celebració del 50è aniversari de la llar d’infants Santa Anna de Santa Margarida de Montbui, David Bueno i Torrens oferirà la conferència educativa ‘Aprendre amb els sentits, el sentit d’aprendre; allò que ens aporta la neuroeducació’ dilluns 8 d’abril a les 18.30 h a la sala petita de l’espai Mont-Àgora.

David Bueno i Torrens és doctor en biologia i professor i investigador de la secció de Genètica Biomèdica, Evolutiva i del Desenvolupament de la Universitat de Barcelona. Des d’octubre del 2019 dirigeix la Càtedra de Neuroeducació UB-EDU1st, la primera a tot el món que es dedica exclusivament a aquesta temàtica. La seva trajectòria professional i acadèmica s’ha centrat en la genètica del desenvolupament i la neurociència, i la relació amb el comportament humà, especialment durant els processos d’aprenentatge.

L’acte també està emmarcat dins de les activitats Fem més escola, que busquen donar el màxim valor i reconèixer la importància de l’educació pública, la tasca dels professionals de l’educació i la implicació de tots els integrants de la comunitat educativa al municipi de Santa Margarida de Montbui. Fem més escola és un projecte dels centre educatius del municipi, de l’Ajuntament de Montbui, l’espai Mont-Àgora i la Diputació de Barcelona, amb el suport del Departament d’Educació i el Ministeri d’Educació, finançat a través dels fons Next Generation EU de la Unió Europea.