Les cartes dels ‘soldats’ de 4t d’ESO B

L’alumnat de quart d’ESO B està treballant la Primera Guerra Mundial a través d’una activitat molt especial: escriure cartes des de la perspectiva dels soldats al front occidental o oriental. Aquesta activitat els ha permès endinsar-se en el món i les vivències d’aquells homes que, tot i estar lluitant en una guerra, tenien famílies esperant-los a casa. Aquestes cartes reflecteixen la dura realitat que van viure milions d’homes durant el conflicte.

L’alumnat s’ha posat en la pell dels soldats, intentant capturar els seus sentiments, les condicions en les que vivien, les armes que utilitzaven i molts altres detalls que defineixen aquell període històric. A més a través d’aquest treball, els alumnes han aconseguit una comprensió més profunda de la guerra.