Concurs per a la creació i disseny del logotip de l’AFA

L’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) de l’Institut Montbui convoca un concurs per la creació i disseny del seu logotip.

1. Objectiu: La imatge del logotip ha de representar l’associació de famílies d’alumnes de l’institut i els valors de l’associació.
  2. Requisits/aspectes que es valoraran:

Les propostes hauran de contenir els següents elements:

• Les sigles AFA i alguna referència a l’Institut Montbui
  • Hi haurà d’haver una proposta de colors corporatius
  • La idea proposada ha de respondre als valors que transmet l’AFA
  • Es valorarà que el  logotip es pugui dur a terme tant en color com en blanc i negre.

Es tindran en compte: la idoneïtat, el valor artístic i el simbòlic i promocional. Es tindran presents aspectes com la lectura fàcil, la utilització de símbols gràfics que siguin comprensibles, o la possibilitat de ser reproduït sense dificultat per qualsevol procediment i en qualsevol  suport. És condició indispensable que les obres siguin originals.

Els dissenys presentats es poden realitzar amb tècnica lliure. S’admetran dissenys fets tant amb tècniques plàstiques com digitals. En cas de ser realitzat en suport digital, el logotip ha de ser dissenyat amb prou qualitat per ser reproduït a mida gran sense afectar a la qualitat de la imatge. En cas de ser triat, l’autor/a ha de guardar-ne una còpia en format digital, que serà sol·licitada pel jurat pel seu ús i reproducció.

1. Participants: Poden participar els alumnes de l’Institut Montbui.
  2. Presentació:

Documentació: Els treballs han de presentar-se dins d’un sobre tancat de mida  A4 que contindrà:

• El paper adequat a la tècnica utilitzada a mida DINA4 amb el disseny del logotip (si és digital en paper imprès).
  • Un breu text sobre ell disseny en què s’expliqui valor simbòlic que el logotip vol transmetre.
  • Dins del sobre hi haurà en un paper amb el nom, cognoms i curs del participant o el nom del familiar i el de l’alumne i el curs.

Termini de presentació: fins divendres 31 de maig de 2024

Lloc d’entrega: Els sobres tancats es faran arribar a una bústia que estarà dipositada a consergeria.

Jurat: Estarà format per membres de l’AFA i altres representants de l’Institut.

Premi: val de 30 euros (Abacus) l’entrega del premi es realitza en la festa de graduació.

1. Propietat intel·lectual: El logotip podrà ser utilitzat per l’AFA de l’Institut Montbui en el moment i forma que consideri necessari.

Més informació: CARTELL AFA DEFINITIU