Trobada de l’alumnat de Batxibac amb el d’un Lycée de Poitiers

El passat dimarts 9 d’abril, l’alumnat de Batxibac va rebre l’alumnat del Lycée Victor Hugo, de Poitiers. Els visitants estaven fent una estada a la Jonquera per treballar l’exili republicà del 1939.

L’activitat va consistir en una presentació preparada per l’alumnat de 2n de Batxibac sobre el tema. A continuació, l’alumnat de 1r de Batxibac va parlar d’emplaçaments del nostre entorn on es van viure aquests fets al final de la Guerra d’Espanya.

Aquesta trobada va ser possible gràcies al Museu Memorial de l’Exoli de la Jonquera (MUME).