Projecte Hort

El Projecte Hort ha anat canviant i, des de fa uns quants cursos, es troba ubicat al pati de l’institut.

L’hort ecològic és un projecte que té per objectiu fonamental educar en uns valors de progrés sostenible, de respecte a la natura, de socialització de l’entorn i de treball en equip.

Curs 2022-2023

El projecte no es va poder portar a terme per motius organitzatius.

Curs 2021-2022

Els alumnes de 2n i 3r d’ESO que tenien atencions individualitzades a la matèria de Tecnologia van plantar cols, cebes, alls, enciams i maduixes.

Curs 2020-2021

Els alumnes del grup flexible de Ciències de 3r d’ESO van dedicar una hora a la setmana al projecte.  Després d’investigar quines hortalisses podien plantar cada estació, van decidir inicialment, amb l’Eloi Bagué, el professor que se’n cuida, plantar dos tipus d’enciams, porros i alls. Posteriorment, aprofintant la primavera, van plantar patates, carbassons, pastanagues, pèsols, tomates i enciams. Els carbassons i els enciams van crèixer molt bé, en canvi els pèsols no. També van instal·lar unes canyes lligades que permetran aguantar les tomateres quan creixin més. A més a més, van posar travassers de fusta per delimitar un nou espai a la cantonada del pati i hi van plantar diversos arbustos de fruits vermells.