Assignació horària de les matèries dels ensenyaments de l’ESO en revisió

Optatives de 1r d’ESO: Anglès, Francès

(La tria d’una llengua a 1r d’ESO condiciona la llengua que cursarà l’alumne a 2n d’ESO)

Optatives de 3r d’ESO: Anglès, Francès, Robòtica i Programació, Cultura Clàssica

Optatives de 4t d’ESO:

BLOC 1 BLOC 2 BLOC 3
Llatí Tecnologia 2a llengua estrangera (Francès o Anglès)
Física i Química Biologia i Geologia Emprenedoria
Expressió Artística Música Formació i Orientació Personal i Professional

Treballs de síntesi

Criteris d’avaluació:

Departament de CIÈNCIES

Departament de LLENGÜES

Proves per obtenir el graduat en ESO

Cada any es convoquen proves per a l’obtenció del títol de graduat/ada en educació secundària obligatòria (GESO), per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.

Centre de realització de les proves

El centre sempre ha de ser aquell on es troba l’expedient de l’alumne o alumna.

Alumnes que poden presentar-s’hi

Els tres requisits que han de reunir els alumnes per poder presentar-se a aquestes proves són:

1. Haver finalitzat l’ESO sense obtenir el títol i no tenir més de 5 matèries pendents de qualificació positiva (compten com una sola matèria les cursades amb el mateix nom en diferents cursos)..
  2. Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any natural de la prova. També s’hi poden presentar amb 17 anys o complir-los dins l’any natural de la prova si es troben en alguna d’aquestes situacions (cal presentar la documentació que ho acrediti):

– Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
    ​- Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).
    – Ser esportista d’alt rendiment.

3. Haver cursat l’ESO (el quart curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries pendents de qualificació positiva.
Calendari del procediment
Tasque​s Calendari
Termini de presentació de sol·licituds d’inscripció
Publicació al tauler d’anuncis del centre del calendari de les proves i de les llistes d’admesos i exclosos