Teatre i dansa

El projecte, que inicialment barrejava teatre i dansa, anava adreçat als alumnes de 3r d’ESO de les matèries Cultura Clàssica-Emprenedoria (amb la professora Laia Tomàs) i Educació Física (amb el professor Jordi del Campo) i es portava a terme a l’institut i a la Societat de la Jonquera al llarg d’un quadrimestre de cada curs amb la col·laboració d’Agitart. Es va realitzar, en aquest format, entre els cursos 2016-2017 i 2019-2020.

Els objectius bàsics eren:
– Oferir experiències participatives i de pràctica escènica en l’àmbit escolar com a recurs pedagògic per desenvolupar noves estratègies d’aprenentatge del currículum educatiu i de les competències bàsiques.
– Garantir la igualtat d’oportunitats d’accés als alumnes a l’oferta artística sigui quina sigui la seva procedència geogràfica.

Els alumnes implicats pagaven una part del viatge que farien a final de 4t d’ESO amb els diners obtinguts de la venda d’entrades.

Curs 2022-2023: Nascuda de l’escuma

El curs 2022-2023 es va tornar a barrejar el teatre i la dansa amb la col·laboració d’Agitart i els alumnes implicats van ser els de 3r d’ESO des de la matèria d’Educació Física (amb el professor Jordi del Campo) pel que fa a la dansa i els de 4t d’ESO de la matèria de Llatí (amb la professora Laia Tomàs) pel que fa al teatre.

Curs 2018-2019: El laberint del minotaure

Curs 2017-2018: La poma de la discòrdia