Material i llibres

Continuem amb el pla de la biblioteca d’aula i el projecte 1 x 1.

L’alumnat de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO, les famílies del qual han signat el contracte de compromís de “Banc de llibres” i han fet efectiu el pagament, no cal que compri els llibres de text, ni els quaderns ni els llibres de lectura. A inici de curs se’ls proporcionarà el material didàctic que necessitin.

Treballem perquè la despesa de les famílies sigui el més reduïda possible.

Cal fer efectiu el pagament de matrícula, que inclou material i llibres previstos, al compte IBAN ES07 2100 0191 1402 0028 3381 de Caixabank, a nom de l’alumne, abans de l’1 de setembre (per alumnes que s’incorporen tardanament, cal consultar a secretaria).

ORDINADOR Curs 2023-2024

CURS 2023-2024

Teniu la possibilitat de fer les comandes dels llibres de text i del material escolar a través de les pàgines web del servei que ofereix el centre:

Comercial Girona de Llibres (COMPRA de llibres de Batxillerat i tot el material didàctic tant d’ESO com de Batxillerat: www.comercialgirona.cat/comandes

(Termini d’accés: Del 30 de juny al 20 de juliol)

Instruccions

Iddink (LLOGUER (reutilització/ecoBook) de llibres de Batxillerat i COMPRA de llicències digitals de Batxillerat: https://spain.iddink.es/ca

Instruccions

MATERIAL PER A ALUMNES D’ESO

1r d’ESO

2n d’ESO

3r d’ESO

4t d’ESO

MATERIAL I LLIBRES PER A ALUMNES DE BATXILLERAT I BATXIBAC

1r de Batxillerat i Batxibac

2n de Batxillerat i Batxibac

RECORDEU: Estan PROHIBITS els retoladors permanents gruixuts i el tippex líquid.

Per qualsevol dubte contacteu amb: b7006745@xtec.cat