Normes i funcionament

Apunts diversos d’organització:

• Què demanem a l’alumnat: Actituds
  • Accidents: En cap cas s’administraran medicaments als alumnes.
  • Biblioteca/ePèrgam: L’horari de préstec és cada dia a l’hora de l’esbarjo (11.05 h – 11.35 h).
  • Fotocòpies: Abans d’encarregar fotocòpies/impressions cal adquirir les targetes per imprimir (0,5 i 1€) a Administració/Secretaria, a l’hora de l’esbarjo. Les fotocòpies es trameten a Consergeria, on es marca l’import de la comanda. El temps d’espera és de 48 hores. Les impressions (document PDF) s’han d’enviar al correu: consergeria@inslajonquera.cat. Una vegada enviat el correu amb els documents adjunts en pdf, cal adreçar-se a Consergeria per fer el pagament amb la targeta i, a partir d’aquell moment, l’espera és de 24 hores per poder recollir els treballs.  No es recolliran memòries USB (pendrive).
  • Vagues d’alumnes: Només tenen dret a fer vaga els alumnes de 3r, 4t d’ESO i batxillerat. Han de seguir el protocol de centre que implica reunir-se, fer votacions i comunicar els resultats a la direcció, qui l’autoritzarà si s’ha seguit el protocol.