Taller i càpsules formatives online adreçat a les famílies

Com parlar als infants” és un taller en línia que consta de 6 sessions on s’ensenyen més de 30 estratègies per millorar la relació amb els fills i filles. És en format telemàtic i hi ha diferents horaris: matí, migdia, tarda i vespre. Està basat en el llibre Com parlar als infants perquè escoltin i com escoltar perquè parlin, de l’Adele Faber i l’Elaine Mazlish.

Gestió emocional per a la vida en família” i “L’assetjament escolar no és broma!” són dues càpsules formatives online que s’ofereixen en diferents dates i amb diferents horaris. La primera és a càrrec de la Clara Mas, psicòloga, i la segona, de la Maria Helena Tolosa, docent i psicopedagoga.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *