Guanyador del VIII Concurs d’Oratòria del Centre

L’alumne guanyador del VIII Concurs d’Oratòria del Centre ha estat en Miquel Puigbert, de 4t d’ESO, que va fer una argumentació brillant per respondre la pregunta “El llenguatge és una eina de manipulació?” i va competir amb els alumnes del mateix curs: Albert Bleisa, Fadua Berdii, Avril Bella, Marina Andrades, Miquel Puigbert i Blai Pol.

La Fadua Berdii va quedar en segona posició amb una argumentació sobre el tema “La solitud, entre l’opció personal i la marginació social”.

Al mes de maig, l’alumne seleccionat competirà amb els guanyadors dels altres instituts de la comarca al Concurs d’Oratòria Juvenil de l’Alt Empordà.

Li desitgem molta sort!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *