Una auxiliar de conversa de francès

Enguany comptem amb la presència d’una auxiliar de francès a l’Institut Joan Brudieu. Es diu Sophie i està fent una tasca molt interessant amb l’alumnat de 3r i 4t d’ESO; 1r de Batxillerat i 1r i 2n de Batxibac. El programa d’auxiliars pretén millorar el nivell oral dels nostre alumnes i és per això que la Sophie es dedica a fer aquesta tasca de correcció de l’oral dels nostres alumnes. (fotos)

Bonjour! Je m’appelle Sophie Beauvais et je travaille comme auxiliaire de français depuis le mois d’octobre au lycée Joan Brudieu. Estoy muy contenta de poder enseñar mi lengua materna a los alumnos y de traer la cultura de mi país en las clases. Además, los alumnos me enseñan cosas sobre Cataluña y España como las tradiciones de Navidad. Los alumnos, así como los profesores, me han acogido bien aquí en el instituto y en la Seu d’Urgell. Estoy contenta de poder vivir esa experiencia desde octubre y poder seguir viviéndola durante el año que viene!