Lliurament premis Concurs Whatsapp (2025)

El passat dia 4 de juny va tenir lloc la recollida dels premis del IX CONCURS DE MICRO-RELATS PER WHATSAPP al Centre de Congressos d’Andorra la Vella. Aquest acte va comptar amb la presència de representants institucionals i dels membres del jurat avaluador, i va formar part d’una jornada dedicada a la presentació d’experiències, xerrades i lliurament de premis i concursos lligats al foment de la lectura.
Es van convocar deu finalistes entre tots els alumnes de quart d’ESO dels instituts de l’Alt Pirineu, Aran i Andorra que hi van participar. Primer, es van lliurar els premis als set finalistes (uns auriculars sense fil, un diploma i un val per a adquirir un llibre de lectura) i després, als tres primers premis (una tauleta tàctil, un smartwatch i una motxilla per a ordinador respectivament).

Aquest any , després d’haver participat el dia 15 de gener tot l’alumnat de quart d’ESO de l’institut amb la creació d’un microrelat a partir del tema “PER QUÈ EM DEIXES EN VIST?”, hem tingut la sort de poder formar part d’aquesta jornada literària per haver estat escollit el nostre alumne de quart B, OT LOPEZ DE ROBLES ESCRIBÀ, com a finalista, amb un text ben original.

Ens complau posar el nostre granet de sorra per tal de fomentar la creativitat literària dels nostres alumnes, tot promovent l’ús responsable de les tecnologies que és l’objectiu principal d’aquest concurs, en el qual participem cada any. (fotos)