Lliurament diplomes proves Cangur 2024

Un any més alumnat de l’institut Joan Brudieu ha participat a la prova Cangur 2024. El dijous 21 de març, un total de 125 alumnes de l’Institut Joan Brudieu hi van participar. El divendres 21 de juny hem fet lliurament dels diplomes a l’alumnat que ha quedat dins del millor 6% de Catalunya. Hem de destacar l’alumne David Padrones, que ha obtingut menció de l’1% i, per tant, ha rebut un petit obsequi de la SCM per obtenir la 45a posició de 5149 participants. L’alumnat que ha quedat en el 6% de Catalunya de l’Institut Joan Brudieu ha estat el següent:

Enhorabona a tothom!

Pensem que la participació en aquesta prova pot ser una bona oportunitat per introduir a l’aula unes matemàtiques diferents a les habituals i treballar, de forma lúdica i innovadora, aspectes referents a les competències associades a la resolució de problemes.