Festa de Graduació 4t ESO (2024)

Graduar-se, obtenir un grau o títol. El passat dijous 20 de juny vam fer un acte molt significatiu per al nostre alumnat. Vam celebrar la graduació de l’alumnat de 4t del nostre Institut com una forma de tancar l’ESO. Vam encoratjar els nois i noies a continuar formant-se i a ser perseverants, malgrat les condicions. I els vam desitjar molts encerts en les noves etapes que comencen. Aprofitem per agrair l’esforç de totes les persones que han fet possible aquest acte i us deixem les imatges de l’acte i un vídeo que recull el pas d’aquesta promoció per l’Institut. Alhora volem agrair el treball realitzat per l’alumna Naia Pérez de la Casa en el disseny del diploma i del punt de llibre lliurats.