Xerrada “COM ACOMPANYAR L’ADOLESCÈNCIA DE LES NOSTRES FILLES i FILLS”

L’AFA de l’INSTITUT de CABRILS, l’AFA de l’ESCOLA l’OLIVERA i l’AFA de l’ESCOLA MAS MARIA us convidem a assistir a la xerrada “COM ACOMPANYAR L’ADOLESCÈNCIA DE LES NOSTRES FILLES i FILLS”.

Lloc: Centre Cívic “LA FÀBRICA” (Cabrils)
Data: DIMARTS 14 de MAIG
Hora: 19:00h

La xerrada anirà a càrrec del psicòleg JAVIER FELIZ, actualment Director d’Operacions a DESCONECT@

JAVIER FELIZ ja ens va acompanyar fa uns anys en 3 ocasions, quan era el Director de la Unitat d’Hospitalització de Trastorns de Conducta de l’Institut de Trastorns Alimentaris (ITA) a Argentona i Barcelona.

Us animem assistir a aquesta xerrada perquè no ens deixarà indiferents, ens farà pensar, ens ajudarà a entendre algunes coses (no totes perquè estem parlant d’ADOLESCENTS) i a resoldre dubtes que se’ns plantegen.

Us hi esperem!!

Salutacions,