Museu marítim de Barcelona (Sortida tutorial 3r ESO)

El Museu Marítim de Barcelona és un espai per a la interpretació i difusió de la cultura marítima catalana de forma innovadora, participativa i pròxima a la societat i al territori, mitjançant la recerca, conservació i salvaguarda del patrimoni. Vol ser una institució de referència de la cultura marítima mediterrània, oberta i accessible a tota la societat, i cooperativa amb les persones i les organitzacions.

L’alumnat de Tercer d’ESO del nostre centre l’ha visitat i ha realitzat un seguit d’activitats. En primer lloc s’ha realitzat una visita al planetàrium del museu, on s’ha tractat la navegació amb els estels. S’ha realitzat també una sortida en vaixell on s’han realitzat diversos tallers, com ara les nusos mariners, l’ús de les cartes de navegació… Fins i tot alguns alumnes han tingut l’oportunitat de pilotar la nau; sembla ser que no ho han fet malament, ja que hem tornat tots sans i estalvis.

Tutories de Tercer d'ESO
Institut CABRILS