Llengües maternes diferents: gran ajuda per als aprenents de llengües estrangeres!

Al Barbat donem molta importància a l’aprenentatge de llengües estrangeres i per això tenim un projecte GEP. Tothom fa anglès, alguns estudien alemany com a segona llengua  i al cicle formatiu d’activitats comercials també fan francès.  A l’Institut també tenim alumnes amb diferents llengües maternes i avui hem aprofitat per fer una sessió amb nadius, cosa que ens permet fer una pràctica molt real. La Marame i la Yacine, totes dues de Senegal, han anat a la classe dels alumnes del cicle formatiu i s’hi ha fet un intercanvi lingüístic i cultural interessantíssim. Hem pogut comprovar que l’aprenentatge del francès va “très bien” i que conèixer nous llocs sempre és enriquidor. Molt bona experiència, repetirem!