Fira Tastet de Ciències

Aquest dissabte dia 21 de maig es celebra la Fira de Tastet de Ciències a Reus. L’edició d’enguany es pot seguir en format dual: presencial i virtual. L’institut Ramon Barbat participa de forma presencial i virtual.

Per al format presencial, la fira es celebra aquest dissabte dia 21 de maig a la plaça de l’Univers de Reus (al costat del centre comercial La Fira) de 16 h a 20 h. A la fira participen 16 alumnes de 1r i 2n d’ESO del nostre centre. Mostraran les seves maquetes d’astronomia i els lapbooks guanyadors de l’activitat interdisciplinar de la FIC feta a 2n d’ESO. A més, els alumnes duran a terme cinc experiments proposats per ells mateixos o fets durant el curs al laboratori de Física i Química. Aquí podeu veure les fotos.

Per al format virtual participen alumnes de 3r d’ESO i de l’optativa de Biologia de 4t d’ESO. Els alumnes han fet l’observació de mitosi en meristemes, la valoració de reaccions àcid-base, així com a la precipitació de diferents compostos. A més dels experiments, els alumnes han creat vídeos explicatius i editats. Podeu accedir a aquest enllaç per poder veure tots els vídeos del alumnes participants de forma virtual:

Us invitem a venir a visitar-nos sempre que ho desitgeu i que xaleu veient els vídeos que han preparat els nostres alumnes. N’estem segurs que tots i totes ho agrairan molt!