Convocatòria Mobilitat (Alumnat)

Curs 2022-23

Aquells/es estudiants de CFGS de Química Industrial o Mecatrònica Industrial que estiguin interessats/es en gaudir d’una beca Erasmus per a realitzar pràctiques professionals de 2 a 6 mesos durant el 2023 han de formalitzar la seva sol·licitud emplenant el següent formulari (data límit 3/12/2022).

Per aquest curs disposem de 4 beques per a estudiants, 2 beques de 2 mesos i 2 de 6 mesos màxim, la quantitat de l’ajuda total a percebre és de 350€/mes (aproximadament).

El destí per a la realització de les estades és principalment Malta i Eslovènia tot i que si esteu interessats/es en altres destinacions mirarem com acceder-hi.

Tota la informació sobre el procediment per a l’assignació dels ajuts Erasmus+ els teniu a Criteris Selecció Alumnat. Un cop valorades totes les sol·licituds es publicarà un llistat ordenat per punts. Les places s’assignaran en funció d’aquest llistat. Els alumnes que no obtinguin plaça quedaran com reserves.

El dijous 10 de novembre farem una reunió informativa per a aquelles persones que estiguin interessades a les 18h a l’aula Polivalent de Cicles

Curs 2021-22

Aquells/es estudiants de CFGS de Química Industrial o Mecatrònica Industrial que estiguin interessats/es en gaudir d’una beca Erasmus per a realitzar pràctiques professionals durant  els mesos de Juny i Juliol del 2022, han de formalitzar la seva sol·licitud emplenant el següent formulari (data límit 20/11/2021)

Per aquest curs disposem de 4 beques per a estudiants, cadascuna d’elles és de 2 mesos i 1 dia, la quantitat de l’ajuda total a percebre és de 711,75€ (aproximadament).

El destí per a la realització de les estades és principalment França i Malta, tot i que si esteu interessats/es en altres destinacions mirarem com acceder-hi.

Curs 2020-21

Aquells/es estudiants de CFGS de Química Industrial o Mecatrònica Industrial que estiguin interessats/es en gaudir d’una beca Erasmus per a realitzar pràctiques professionals durant  els mesos de Juny i Juliol del 2021, han de formalitzar la seva sol·licitud emplenant el següent formulari (data límit 31/1/2021)

El destí per a la realització de les estades és França i UK, actualment però, degut al COVID-19 restem a l’espera de confirmar si a finals del 2021 es podran fer factibles les mateixes.