Experiències Erasmus+

CURS 2021-22 (Mobilitat Alumnat)

En Jordi i la Souhayla, alumnes de 1r de Mecatrònica Industrial i Química Industrial, respectivament, han realitzat la seva estada de mobilitat de pràctiques Erasmus+ a Maribor, Eslovènia.

Ambdós alumnes han residit del 10 de juny al 13 d’agost a la ciutat eslovena, en una residència universitària i han pogut fer pràctiques a Elkosun i Henkel.

Jordi i Souhayla amb companys i companyes d'altres països

En Jordi i la Souhayla van dedicar uns dies a conèixer el país i van fer amics i amigues d’altres països gràcies a la col·laboració que l’Institut va establir amb ZNI, una organització eslovena especialitzada en mobilitat internacional d’estudiants i professorat.

Jordi amb Goran, el seu tutor de pràctiques a l’empresa Elkosun Souhayla amb Maja, la seva tutora de pràctiques a l’empresa Henkel

CURS 2021-22 (Mobilitat Professorat)

En Joel Nevado (professor i tutor DUAL de Química Industrial), en Jesus Lorca (professor de Mecatrònica Industrial i Coordinador DUAL), la Roser Guixé (Coordinadora de FP) i la Montse Garcia (Coordinadora de Mobilitat Internacinal de FP) van fer estades de 5 dies de formació mitjançant beques Erasmus.

CURS 2020-21 (Mobilitat Alumnat)

Ja tenim en Pol i la Jenifer a Malta, aquests alumnes del CFGS de Química Industrial van començar el 10 de juny les pràctiques d’empresa a CardinalHealth, empresa dedicada a la fabricació de productes sanitaris.

Pol i Jenifer acompanyats d’Alan (tutor d’empresa a CardinalHealth)

Aquesta estada s’ha fet possible gràcies a les beques Erasmus+ concedides per la Comissió Europea i tenen una durada de 2 mesos.  Els alumnes quan tornin podran finalitzar la seva formació en modalitat DUAL en empreses de la Indústria Química del Baix Montseny.

En el vídeo podeu visualitzar les impressions del primer dia.