Oberta la preinscripció per l’ESO

📅​ Del 8 al 20 de març es poden presentar les sol·licituds de preinscripció per l’educació secundaria obligatoria (ESO) i fins al 22 de març es podrà presentar documentació addicional.
💻​ Les sol·licituds s’han de presentar telemàticament al web preinscripcio.gencat.cat
🏫​ Cal tenir en… Llegeix més»

Ajuts per l’alumnat d’ESO

L’Ajuntament de Sant Celoni ens ha tramès Circular de la convocatòria d’ajuts de llibres de text, material escolar, sortides i colònies i activitats d’estiu per a l’alumnat d’ESO1 .

A continuació podeu trobar els formularis per a la seva tramitació:

1. Sol·licitud ajuts
  2. Llegeix més»

Xerrada Arkema

Avui dijous 22/02/24 el Mario Parra, director comercial d’Arkema ha fet una xerrada als alumnes del cicle de Grau Mitjà de Química del nostre institut.
El títol de la xerrada ha estat “La química fora de l’insti Baix Montseny”. S’han tractat continguts com la seguretat… Llegeix més»

Exposició a Can Ramis

Divendres 23 de febrer tindrà lloc la inauguració a Can Ramis de l’exposició “Dibuixos i relats”, il·lustracions fetes per l’alumnat de 1r de batxillerat artístic de l’institut. Els alumnes han estat treballant l’obra literària Una casa lluny del mar de l’escriptora Marina Martori de Llinars… Llegeix més»

Intercanvi amb França

Nova escola, mateix funcionament.
De l’1 al 8 de febrer, els alumnes de 3r d’ESO han acollit a 29 alumnes francesos a les seves llars. Ha sigut una setmana plena de noves amistats i d’experiències úniques. Aquest curs venen de l’Institut Léon Gambetta de Cahors, una… Llegeix més»