Qui som

Som un centre de titularitat pública situat al municipi de Sant Celoni, al Vallès Oriental. Ens caracteritzem pel nostre esforç per crear un espai de convivència, aprenentatge i treball.

Creiem en l’educació de proximitat i per això treballem amb xarxa amb els diferents agents socials, amb l’objectiu d’ajudar els nostres alumnes a ser ciutadans responsables, autònoms i competents.

Veiem el treball en equip com el motor de la societat i, per tant, el valorem com una manera de fer essencial a nivell educatiu. Per aquest motiu potenciem el triangle escola, família, municipi com l’equip bàsic de treball per a oferir una educació de qualitat. Creiem fermament que sumant capacitats es multipliquen resultats i, la millor manera de transmetre aquest valor als nostres alumnes és mostrant-los dia a dia que el treball en xarxa ens fa créixer a tots.