Sol·licitud de titols

Per tal de sol·licitar el títol de Batxillerat, de Tècnic o de Tècnic superior cal que:

1. Ompliu aquest formulari, adjunteu la documentació necessària i premeu la tecla ENVIA.

2. Rebreu al correu electrònic que hàgiu indicat, un full de pagament amb codi de barres, per fer el pagament de la taxa oficial, als caixers automàtics o telemàticament de CaixaBank  (teniu un termini de 12 dies*).

3. Un cop fet el pagament, cal que envieu al correu secretaria@insbaixmontseny.cat, el justificant bancari del pagament amb l’assumpte: TÍTOL + NOM ALUMNE/A. AQUEST PAS ES IMPRESCINDIBLE per tramitar el títol (*).

4. Un cop hàgim tramitat la vostra sol·licitud us enviarem un correu conforme ja podeu passar a recollir el resguard de sol·licitud de títol.

5. El títol arribarà al centre un parell d’anys més tard. Us avisarem amb un correu electrònic quan arribi. Aleshores haureu de passar personalment per la secretaria del centre amb el resguard de sol·licitud de títol i el DNI (en cas de no poder venir personalment, caldrà una autorització signada i una fotocòpia del DNI de l’alumne/a)

(*) Si excediu el termini de pagament caldrà tornar a fer tot el procediment des del principi.

TAXES PER EXPEDICIÓ DE TÍTOLS ACADÈMICS I PROFESSIONAL, en vigor a partir del 10 d’abril de 2017.

Batxillerat:
Títol de batxillerat 66,90
Formació professional específica:
Títol de tècnic/a 66,90
Títol de tècnic/a superior 74,95

EXEMPCIONS I BONIFICACIONS
Us recordem que les úniques exempcions i bonificacions que apliquen a la gestió de títols acadèmics no universitaris són les següents:

Bonificació del 50% de l’import per a:

Membres de família nombrosa de categoria general
Membres de famílies monoparentals.

Exempció del 100% del pagament per a:

Membres de família nombrosa de categoria especial
Víctimes del terrorisme (i els seus cònjuges i els seus fills)
Persones amb discapacitat igual o superior al 33%
Infants o adolescents en acolliment familiar.

Totes aquestes situacions s’han d’acreditar documentalment.