Sol·licitud de títols

Per tal de sol·licitar el títol de Batxillerat, de Tècnic o de Tècnic superior cal que:

1. Ompliu aquest formulari, adjunteu la documentació necessària i premeu la tecla ENVIA.

2. Rebreu al correu electrònic que hàgiu indicat, un full de pagament amb codi de barres, per fer el pagament de la taxa oficial, als caixers automàtics o telemàticament de CaixaBank  (teniu un termini de 12 dies, si excediu el termini caldrà tornar a fer tot el procediment des del principi).

3. Un cop fet el pagament, cal que passeu per secretaria per entregar el justificant bancari i recollir el resguard de Sol·licitud de títol amb segell i signatura del Centre. AQUEST PAS ES IMPRESCINDIBLE per tramitar el títol.

4. El títol arribarà al centre un parell d’anys més tard. Us avisarem amb un correu electrònic quan arribi. Aleshores haureu de passar personalment per la secretaria del centre amb el resguard de sol·licitud de títol i el DNI (en cas de no poder venir personalment, caldrà una autorització signada i una fotocòpia del DNI de l’alumne/a)

DOCUMENTS D’IDENTITAT VÀLIDS SEGONS LA NACIONALITAT
1.- DNI – Nacionalitat espanyola

2.- Passaport / document d’un país de la Unió Europea (UE) – Estrangers de dins i fora de la UE

3.- NIE – Només estrangers de fora de la UE

Si un alumne té doble nacionalitat, i una d’aquestes nacionalitats és l’espanyola, s’ha d’identificar sempre amb el DNI en vigor.2

TAXA PER L’EXPEDICIÓ DE TÍTOLS ACADÈMICS I PROFESSIONALS
Batxillerat: 69,65 euros

Formació professional:

• Títol de tècnic/a: 69,65 euros
  • Títol de tècnic/a superior: 78,00 euros

Reexpedició del títol (expedició de duplicats): 17,25 euros

EXEMPCIONS I BONIFICACIONS
Us recordem que les úniques exempcions i bonificacions que apliquen a la gestió de títols acadèmics no universitaris són les següents:

Bonificació del 50% de l’import per a:

• membres de família nombrosa de categoria general i
  • membres de famílies monoparentals.

Exempció del 100% del pagament per a:

• membres de família nombrosa de categoria especial,
  • víctimes del terrorisme (i els seus cònjuges i els seus fills),
  • persones amb discapacitat igual o superior al 33% i
  • infants o adolescents en acolliment familiar.

Totes aquestes situacions s’han d’acreditar documentalment. No s’aplica cap reducció al preu de reexpedició del títol.