Impuls de les Llengües Estrangeres a la FP

L’institut Baix Montseny és un dels centres seleccionats per formar part del programa de desenvolupament  d’accions d’impuls i foment de les llengües estrangeres a la Formació Professional.

Durant el curs 2022-2023 i el curs 2023-2024, l’alumnat que cursi els cicles de Gestió Administrativa (Grau Mig), Manteniment Electromecànic (Grau Mig) i Mecatrònica Industrial (Grau Superior) tindrà l’oportunitat de gaudir de diverses accions d’impuls de les llengües estrangeres amb la finalitat d’incorporar i normalitzar l’ús de l’anglès en situacions professionals i en l’àmbit laboral.

L’alumnat comptarà amb recursos educatius addicionals per tal que s’assoleixi aquest objectiu com són:

* Ús de la llengua anglesa com a llengua vehicular en un mòdul de cada curs.

* L’incorporació d’auxiliars de conversa en llengua anglesa per a dinamitzar i facilitar les habilitats comunicatives de l’alumnat.

* Estades formatives a països de la Unió Europea per tal que l’aprenentatge es produeixi en un entorn anglo-parlant.

* Preparació i realització de les proves d’acreditació oficial de nivell de llengües estrangeres per a l’alumnat: els qui vulguin preparar-se per a l’assoliment d’una titulació de la llengua estrangera tindran els drets d’examen finançats a través d’aquesta iniciativa.

Podeu consultar més informació sobre el programa en el següent Enllaç Gencat Impuls Llengües