Transport escolar

El Consell Comarcal del Vallès Oriental és qui ofereix el servei de transport escolar a l’alumnat del centre. Totes les gestions relacionades amb aquest servei s’han de fer directament al Consell Comarcal/servei transport escolar.

En els apartats següents podreu trobar els enllaços als principals tràmits i informacions:

Us recordem que el servei de Transport Escolar disposa de l’aplicació BatOnRoute. Aquesta aplicació permet conèixer l’estat de les rutes i enviar alertes i/o notificacions als familiars dels usuaris en temps real. Algunes famílies ja ho vàreu sol·licitar amb l’alta de transport escolar i ho esteu utilitzant, d’altres no ho vàreu sol·licitar.

En el cas que us vulgueu donar d’alta al servei, cal que envieu un correu electrònic a transportescolar@vallesoriental.cat indicant que voleu activar el servei BatOnRoute  i el nom de la usuària /usuari del transport.