Coordinació Mobilitat Internacional

El nostre centre posseeix la Carta Erasmus per a K103, de forma que l’alumnat de Cicles Formatius de Grau Superior pot accedir a fer estades de pràctiques en empreses estrangeres.

L’INS Baix Montseny en el curs 2018-19 va decidir engegar aquest projecte i va sol·licitar adherir-se al programa de la Unió Europea, aconseguint la carta ECHE, requisit necessari per poder presentar qualsevol projecte Erasmus+. En el curs 2019-2020 i complint amb els terminis establerts per la Comissió Europea es va procedir a fer la petició de beques, en la resolució de novembre del 2020 ens van comunicar que teníem disponibles 4 beques per alumnat i 4 més per a professorat, les quals es podran gaudir en els cursos 2020-2021 i 2021-2022.

El programa Erasmus + vol contribuir a l‘Estratègia Europa 2020 pel creixement, l’ocupació, la justícia social, la inclusió, i als objectius del marc estratègic per la cooperació europea en l’àmbit de l’educació i la formació (ET 2020).

Erasmus+ vol donar també a promoure el desenvolupament sostenible dels països associats en l’àmbit de l’educació superior i contribuir a la realització dels objectius de l‘estratègia de la UE per la joventut.

Dins del programa es plantegen els següents temes específics:

Actualment la mobilitat es pot fer a diferents països, per saber-ne més sobre el programa Erasmus+ podeu consultar el link següent Erasmus+, Guia del Programa

Erasmus Charter For Higher Education 2021-2027

Erasmus Charter For Higher Education 2014-2020