Pagaments material, sortides i preus públics

Els pagaments de les quotes i altres es realitzen mitjançant l’aplicació TPV escola, un sistema àgil i senzill basat en pagament de forma segura a Redsys mitjançant targeta de dèbit, crèdit o prepagament de qualsevol entitat financera nacional, i també per Bizum.

Teniu dues opcions per accedir a TPV escola

Opció 1, amb l’App gratuïta de mòbil:

1. Descarregueu l’aplicació “TPVEscola” a Google Play o App Store.
    2. Seleccioneu la població i el centre educatiu: Sant Celoni – Institut Baix Montseny
    3. L’usuari1  és  el  DNI  de  l’alumne/a sense  espais  i  amb  la  lletra,  i  la contrasenya d’inici és zx1234
    4. Un cop introduïda, ja queda gravat per properes vegades.

Opció 2, per internet amb la versió per ordinador:

1. Accediu a  www.tpvescola.com
    2. Seleccioneu la població i el centre educatiu: Sant Celoni – Institut Baix Montseny
    3. Us demanarà el nom d’usuari1 que és el DNI de l’alumne/a sense espais i amb la lletra,  i la contrasenya d’inici que és zx1234
    4. Si doneu d’alta el vostre correu electrònic rebreu els justificants de cada pagament i altres comunicacions de l’Institut o l’AMPA, que siguin del vostre interès.

(1.Si no teniu o no us funciona el codi d’usuari o la contrasenya, poseu-vos en contacte amb secretaria)

Per fer pagaments :

Aneu a Pagaments i seleccioneu els conceptes. Fent clic al botó PAGAR accedireu a la pàgina bancària de pagament. Heu d’introduir les dades de la vostra targeta de crèdit o dèbit i seguir les instruccions en pantalla. Si ho voleu, podeu desar la targeta de pagament i inclús domiciliar en la targeta els pagaments (Sistema bancari segur de Redsys). No cal lliurar els justificants a l’institut.

Avís sobre Protecció de dades: EQC Medios de Pago SLU, propietari legal de TPVEscola, actua com a ENGARREGAT del tractament de dades personals per compte del centre educatiu. Les comunicacions que rebeu si incorporeu el vostre email a la plataforma, seran comunicacions   automàtiques   relatives   als   pagaments   i   altres   comunicacions   que   pugui   realitzar   el   centre   educatiu   i/   o empreses/entitats relacionades amb el centre educatiu que utilitzin TPVEscola. Per exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició amb relació a les vostres dades de caràcter personal incorporades a TPVEscola, adreceu-vos al centre educatiu o bé remeteu un email a info@tpvescola.com.