Gestió de llibres de text

En el següent enllaç trobareu el llistat de llibres pel curs 2023-24.

L’AFA i la direcció del centre, amb l’aprovació del Consell Escolar, han decidit contractar els serveis de l’empresa Iddink, per tal d’organitzar la compra de llicencies i la reutilització de llibres de text dels alumnes d’ESO i Batxillerat, ja que és una opció que abarateix els costos dels llibres*, alhora que és molt més respectuosa amb el medi ambient.
La proposta de l’empresa Iddink ofereix dues opcions a les famílies:

• Comprar llibres nous
  • Comprar llibres reutilitzables, (ecoBooks), amb un estalvi* del 60%

El sistema que ens ofereix l’empresa Iddink és molt flexible, i ens permet escollir, llibre a llibre, si es vol nou o ecoBook, comprar material o llicencies digitals.
Les comandes es poden fer per dues vies diferents:

• Accedint a la web Iddink.cat
  • Trucant al telèfon 932 388 833

Iddink permet pagar en el moment de fer les comandes o bé diferir el pagament segons us convingui. Al web d’Iddink hi trobareu informació més detallada sobre com fer la comanda i la resta de condicions.
Us animem a participar en aquest projecte per l’estalvi ecològic i econòmic que s’aconsegueix.

Si els voleu comprar a través de l’AFA a continuació teniu el document per veure quin és el procediment:

Per qualsevol dubte podeu contactar amb l’associació al correu electrònic: ampabaixmontseny@gmail.com o bé al telèfon: 699176717