Documentació

Quina documentació és necessària abans, durant i després de la mobilitat?

Abans de marxar Durant l’estada A la tornada
  • Actualització periòdica del full càlcul de despeses
  • Seguiment i custòdia de documents Qbid d’inici i informes mensuals. (per estades de pràctiques)
  • Guardar i custodiar fins la tornada i lliurament a la coordinació de mobilitat la justificació de despeses. Els únics documents justificatius acceptats de les despeses són factures, tiquets, rebuts… amb els seus corresponents justificants bancaris degudament segellats, si s’escau. En cas de viatge en avió, cal presentar a més els justificants de compra (mails, etc.), les targetes d’embarcament i/o els resguards dels equipatges.
  • Fer servir el hashtag  #ErasmusIBM per a publicacions a xarxes socials.
  • Memòria de l’estada amb material multimèdia per la publicació a les “Experiences” de la web del centre.
  • Lliurament del certificat d’empresa signat i segellat de l’estada.
  • Lliurament de l’acord de formació “Learning agreement” signat i segellat per la institució d’acollida. (Document Erasmus)
  • Tramesa del test de nivell final de la plataforma OLS Erasmus+.
  • Tramesa de l’enquesta EU Survey.
  • Lliurament de tota la documentació generada qbid (FCT) i Erasmus+, signada i segellada per l’empresa / centre educatiu.
  • Lliurament del full de càlcul de despeses.
  • Lliurament d’originals i arxiu pdf scanejat de tickets i factures degudament numerades, de despeses d’allotjament, manutenció i altres despeses a repercutir. (Podeu fer servir l’app CamScanner)
  • Lliurament de targetes d’embarcament, facturació i factura del viatge internacional d’anada i tornada al lloc de l’estada.
  • Lliurament de material multimèdia per la difusió de l’estada.
  • Alumnat de COIN: Participa amb el teu vídeo al NETINVET Mobility Prize
Un cop adjudicada la mobilitat: