ALUMNES I PROFESSORS BELGUES PASSEN UNA SETMANA A MANLLEU

18 alumnes i dues professores de l’escola WICO Mater Dei d’Overpelt, Bèlgica van ser a Manlleu la setmana passada en un intercanvi amb alumnes de primer de Batxillerat de l’Institut Antoni Pous i Argila.

Durant la seva estada els alumnes belgues van conèixer alguns aspectes de la nostra cultura i van realitzar diverses activitats acadèmiques en el centre manlleuenc. Es van visitar els indrets més emblemàtics de la ciutat, com ara el Passeig del Ter, el mercat del dilluns i el campanar. També van poder anar a Barcelona, Montserrat, Sitges i Vic combinant les visites turístiques amb activitats de georeferenciació.

Des de l’Institut Antoni Pous es valora molt positivament aquesta col·laboració que es porta a terme des de ja fa alguns cursos. Està previst que aquestes activitats tinguin continuïtat en els propers anys.

Intercanvi Bèlgica primavera 2016

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *