Preinscripció de batxillerat per alumnes que no son del centre- Del 18 al 25 d’abril

Per fer la sol·licitud de preinscripció cal presentar tota la documentació necessària per acreditar la identitat de l’alumne sol·licitant i l’acompliment dels criteris de prioritat d’assignació de places.

Consulteu aquí les places que hi ha per alumnes que no son del centre:  20240416_oferta_inicial_places_BAT

Com que els tràmits es fan de manera telemàtica, cal escanejar o fotografiar tots els documents demanats per ambdues cares i tenir-los disponibles en el dispositiu que utilitzareu per emplenar el formulari de preinscripció, ja sigui un ordinador, una tauleta o un telèfon intel·ligent, per tal de poder-los adjuntar.

Moltes dades que es demanen ja es recuperen automàticament i per tant no caldrà que adjunteu la documentació, no obstant això, hi ha alguns casos en que si que el programa us demanarà justificant.

Documentació que us poden demanar:

-Per donar-se d’alta a l’idcat mòbil:  DNI, NIE o passaport del pare, mare o tutor/a, la Tarja sanitària individual del pare, mare o tutor/a i un telèfon mòbil

• DNI de l’alumne/a i del pare, mare o tutor/a . Recordeu que si l’alumne és menor d’edat el sol·licitant és el pare, la mare o el tutor/a.
  • Llibre de família ( la pàgina on hi consten els pares i la de l’alumne/a)
  • TSI  (Tarja sanitària individual) de l’alumne/a
  • Un correu electrònic.
  • El número de registre (RALC). Aquest número us l’ha de donar l’escola on va actualment l’alumne/a.
  • Documentació acreditativa dels criteris de prioritat al·legats (carnet de família nombrosa, monoparental, discapacitat…)

Enllaç per realitzar la preinscripció:   https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/batxillerat/preinscriute/sollicitud/

Trobareu tota la informació sobre la preinscripció a la pàgina del Departament d’Educació