Convalidacions

El procediment de sol·licitud de convalidació es pot consultar amb el tutor/a de grup (mòdul de tutoria).

Els terminis de sol·licitud és fins el:  30 d’octubre *amb excepcions segons situació.

Procediment:

1.- Emplenar el formulari segons cicle, i adjuntar tota la documentació. No cal demanar accés d’edició al document, cal descarregar i penjar-lo. Enllaç a la sol.lícitud.

FORMULARI TIS

FORMULARI TEI

FORMULARI TAPSD i TAPSD/CAI

FORMULARI EAS

FORMULARI GMNTLL

2.- Pots consultar les taules de convalidacions:

3.- Les sol·licituds signades, anotant els mòduls, UF’s a convalidar i adjuntant documentació compulsada acreditativa.

4.- Una vegada resolta la convalidació les oficines enviaran la resolució signada al correu electrònic de  l’alumne/a. Es recomana assistir a classe fins a obtenir el vist- i-plau de secretaria.

5.- L’alumne/a haurà d’informar al professorat implicat dels mòduls/UF convalidats presentant la resolució.

Els alumnes matriculats a l’Institut poden fer consultes al seu tutor/a de grup o individual o a coordinació pedagògica FP.

Sol.licitudConvalidacioemplenable