Semipresencialitat

Sol.lícitud de matrícula semipresencial a FP

L’Institut Antoni Pous defensa l’aprentatge presencial, però per tal de que l’alumnat pugui compaginar el seu itinerari formatiu i la seva vida personal, posem al seu abast el procediment de la semipresencialitat.

Té com a finalitat facilitar l’accés a les persones que no poden assistir presencialment a totes les hores lectives (per motius laborals, per tenir cura d’altres persones o per qualsevol altra circumstància excepcional).

La modalitat semi presencial implica l’assistència presencial almenys el 50% de les hores previstes per a cada una de les unitats formatives i realitzar totes les activitats d’aprenentatge programades i en la mateixa càrrega horària que les fetes de forma presencial. El professorat decidirà en quin % entre el 20 i el 50% proposa la semipresencialitat del seu MP/UF.

El procediment de sol·licitud de semipresencialitat es pot sol.licitar en qualsevol moment del curs(excepte les dues darreres setmanes de curs i una vegada finalitzada la UF).

Cal omplir correctament el següent formulari segons cicle , adjuntant la documentació requerida.

* La direcció del centre es reserva el dret de demanar qualsevol altre tipus d’informació que consideri necessària.

Una vegada resolta la semipresencialitat des d’oficines enviaran la resolució signada al correu electrònic de  l’alumne. Fins a aquest moment, l’alumne no té concedida la semipresencialitat.

L’alumne/a haurà d’informar al professorat implicat dels mòduls/UF que se li han atorgat la semipresencialitat presentant la resolució.

FORMULARI SOL·LICITUD TIS

FORMULARI SOL.LICITUD TEI