BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
El passat divendres 31 de maig els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior de l’escola vam realitzar una activitat juntament amb alguns dels integrants de l’Associació d’escacs del poble.
Així, durant la tarda ens vam repartir en diferents grups i vam poder aprendre o bé millorar el nostre nivell.
Moltes gràcies a l’Associació d’escacs de Vilanova de la Barca!
Tots junts fem poble!
A l’hort de l’escola tenim un cirerer que ja ha donat fruit. El divendres 31, els nens i nenes de l’escola vam anar a l’hort per acabar de collir els enciams i a fer un tastet de les cireres tant bones que han crescut al nostre cirerer.
Ens han encantat!
Per tal de concloure amb la celebració del English Day vam realitzar un photocall, on tots i totes vam poder triar la nostra titella preferida,
Ens ho vam passar molt bé!
Avui hem celebrat el English Day a l’escola tot realitzant diferents activitats:
Ens ha agradat molt i ens ho hem passat molt bé!
Els alumnes de l’escola han participat amb l’aula Hospitalària de l’Arnau de Vilanova, tot confeccionant diferents pòsters d’ànim i esperança per als nens i nenes malalts.
Amb aquests pòsters s’ha pretés la transmissió de valors com la il·lusió, l’esperança i la força per seguir endavant.
Demà, dijous 30 de maig, celebrarem a l’escola el “English Day”, aquest any girarà entorn tales, culture and crafts to enjoy ourselves…
D’aquesta manera, està previst que durant la jornada es duguin a terme diferents activitats, entre les quals dues obres de teatre, representades per Blue Mango:
L’English Day és una bona oportunitat per endinsar-nos en la cultura anglesa tot treballant de forma interdisciplinar i internivells les seves tradicions i emprant com a llengua vehicular l’anglès.
Els més petits de l’escola hem estat fent ús de les taules d’experimentació i altres recursos, tot realitzant activitats que ens han agradat molt i han afavorit al nostre aprenentatge!
Els alumnes de Cicle Superior han participat avui, dimarts 21 de maig, al VI Congrés de Ciències Anna Gené organitzat per la Universitat de Lleida.
En aquest congrés han presentat el projecte desenvolupat durant els darrers mesos titulat “L’aigua i el nostre poble”, aquest projecte ha consistit en la realització d’un estudi vers:
Estem molt satisfets de com s’ha desenvolupat la jornada i esperem poder tornar el proper any.
Avui els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior hem fet una caminada per l’entorn de Cardona.
Avui els alumnes d’educació Infantil i Cicle Inicial hem anat a visitar el Castell de Cardona, ens ha agradat molt!
Avui els nens i nenes de la ZER Argelaga hem començat les nostres colònies a Cardona, per començar, hem visitat la Muntanya de Sal. En ho hem passat molt bé!
Avui els nens i nenes de Cicle Mitjà i Cicle Superior hem visitat la localitat de Cardona, hem conegut la seva història i hem anat al castell. Ens ha agradat molt!
Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior hem anat de colònies a Cardona, avui hem visitat la muntanya de sal i ens hem instal·lat al Vilar Rural.
A continuació us enllacem les fotogràfies. Ens ho estem passant molt bé!
El passat dijous 2 de maig, els alumnes de 4t van explicar les colònies a les famílies de l’escola. Durant aquesta reunió, es va informar vers:
Tenim moltes ganes que arribin les colònies!
Els nens d’EI5 i Primer hem fet un taller d’experimentació. Aquesta vegada, hem fet bombolles de sabó. Ens ha encantat l’experiència!!
Avui, 23 d’abril de 2019, hem celebrat la Diada de Sant Jordi a l’escola tot realitzant diferents activitats, relacionades amb els contes i la literatura:
Finalment, el dia ens ha deparat una petita gran sorpresa, ja que hem presentat el nou logotip de l’escola. Tots i totes hem quedat molt satisfets pel resultat final!
Ha estat un dia molt complert i ens ha agradat molt!
Deixar volar la imaginació i unir esforços amb un mateix objectiu permet atrapar els nostres somnis i fer-los possibles. És per aquest motiu que ens il·lusiona poder presentar el nostre logotip, el logotip de l’escola Mestral, un logotip fet entre tots i totes, perquè… JUNTS FEM ESCOLA!
També volem aprofitar aquest article per donar les gràcies a la Judith Roca, la mare de la Soren, la qual ha plasmat les nostres idees en un logotip que ens ha agradat a tots i totes!
El passat dimecres 27 de març els alumnes d’educació Infantil de l’escola Mestral vam anar a jugar a bitlles amb els padrins del poble.
Va ser una gran experiència i ens va agradar molt poder compartir aquest moment amb els padrins del poble!
Abans de marxar de vacances de Setmana Santa estem preparant els productes per a la venda del proper Mercat de Primavera que celebrarem el dia de Sant Jordi, 23 d’abril, a l’Escola Mestral!
El dijous passat dia 2 de març, els nens i nenes d’Educació Infantil vam rebre una visita molt especial que ens va ajudar en la confecció del producte que vendrem.
Moltes gràcies Teresa!
El passat dimecres 3 d’abril la doctora i l’infermer del CAP del poble ens van realitzar una visita amb l’objectiu d’augmentar la conscienciació de l’alumnat de Cicle Superior vers l’autisme.
El 2007, l’Assemblea General de les Nacions Unides va declarar per unanimitat el 2 d’abril com el Dia Mundial de Conscienciació sobre l’Autisme (A/RES/62/139). Després de l’entrada en vigor de la Convenció sobre els Drets de les Persones amb Discapacitat, es va designar aquest dia per subratllar la necessitat d’ajudar a millorar la vida dels nens i adults que pateixen aquest trastorn perquè puguin portar una vida plena i satisfactòria. Des de llavors, organitzacions dedicades a l’autisme a tot el món han col·laborat per donar a conèixer aquest dia.
També ens van mostrar un vídeo explicatiu sobre l’autisme:
https://www.youtube.com/watch?v=YybEpQK_g-8