BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
Avui els nens i nenes de quart hem estrenat el nou espai de lectura de l’escola. Ens ha encantat!
Aquest segon trimestre seguirem treballant l’autor Roald Dahl i farem la lectura col·lectiva del llibre de Matilda.
Durant la tarda del dimarts 8 de gener tots els nens i nenes vam realitzar l’activitat “Compartim una joguina” en la qual cada alumne va poder portar una joguina de casa per compartir una estona de joc amb els seus companys/es.
Ens ho vam passar genial!!
El dimarts 8 de gener al tornar de vacances ens vam endur una bona sorpresa al veure que l’entrada estava d’allò més canviada. Els reis ens havíem deixat uns regals i a més a més ara tenim un nou espai per poder compartir les estones de lectura.
Ens va agrada molt!!
La comunitat educativa de l’escola Mestral us desitja unes BONES FESTES!
També en aquestes dates tan assenyades us volem fer un petit regal, clicar el següent enllaç:
Per acabar el trimestre hem anat tota l’escola a cantar a l’església vella, ha sigut una molt bona oportunitat per acomiadar el trimestre i desitjar-nos unes BONES VACANCES!
Després d’una setmana donant-li de menjar, avui hem fet cagar el tió.
Quants regals!!! Ens han agradat molt!
Avui hem rebut la visita del Camarlenc! Li hem fet entrega de les nostres cartes i ara esperem que es compleixin els nostres desitjos!
Després de collir els enciams plantats al setembre a l’hort, avui per esmorzar, els alumnes de Segon ens han preparat amanida.
S’ha de dir que estava bonissima!!!
Avui els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior hem anat a cantar a la Residència Sant Roc. Després d’un passeig fins a la Residència, hem cantat les nadales que hem estat assajant durant les darreres setmanes.
Per finalitzar el concert, hem cantat dues nadales juntament amb els padrins i finalment els padrins ens han sorprès, ens han fet un concert!
Ha sigut una experiència inoblidable! Esperem repetir l’any vinent!
Visca la música!
Els alumnes de quart que realitzem SEP hem volgut desitjar unes Bones Festes d’una manera divertida! Esperem que us agradi!
Avui a la tarda els alumnes de l’escola hem rebut la visita esperada del tió!
Ara, durant aquesta setmana, li haurem de donar de menjar força perquè ens pugui cagar regalets!!!
Avui, profitant la fruita del “pla de consum de fruita a l’escola”, hem fet una deliciosa macedònia. Hem gaudit menjant-la però també fent-la!!!
Benvolgudes famílies,
Ja s’apropen les festes de Nadal i des de l’escola hem iniciat un projecte relacionat amb els somnis dels nens i nenes. Decorarem l’escola amb aquests somnis i us volem convidar a somiar amb nosaltres.
Durant la tarda d’avui dimecres hem lliurat una circular, juntament amb un núvol que haureu d’omplir amb un somni pensat en família i decorar-lo.
L’haureu de retornar a l’escola durant la propera setmana.
Els alumnes d’Educació Infantil 2 i d’Educació Infantil 3 ens ho hem passat d’allò més bé disfressant-nos!!
Una de les activitats que hem dut a terme els alumnes d’EI2 i EI3 dins el projecte dels caragols, ha estat observar com es desplacen. Els hi hem posat colorant alimentari al peu i hem pogut veure quin rastre anaven deixant.
Estàvem tan engrescats, que hem decidit fer una cursa de caragols, el de color groc, el de color blau i el de color verd. Els hem animat, els hem ajudat i al final……… ha guanyat el de color groc!!
Els alumnes de quart estem llegint el llibre de “Charlie i la fàbrica de xocolata” de l’autor Roald Dahl. Tenim un exemplar per alumne que hem agafat en préstec del CRP (Centre de Recursos Pedagògics) de Lleida. En fem una lectura col·lectiva i realitzem activitats motivadores que ens van acompanyant capítol a capítol.
Ens està encantant!
El passat dijous 15 de novembre vam realitzar una Assemblea de delegats i delegades dels diferents cursos amb la direcció de l’escola.
Durant aquesta Assemblea vam parlar sobre diferents aspectes, entre els quals va destacar el tema de les “Associacions del poble”. D’aquesta manera vam decidir que a tots i totes ens agradaria poder realitzar activitats conjuntes i vam concretar les activitats que podríem dur a terme.
Així que durant el proper trimestre realitzarem alguna que altra activitat. Ja us mantindrem informats/des!
Durant aquesta setmana, abans de sortir al pati, els alumnes que estudien música ens han realitzat un concert.
Ho fan molt bé!! Ha sigut una gran experiència!
| MÚSICS | INSTRUMENT |
| Alba Ll. | piano |
| Aran | violí |
| Pau O. | guitarra |
| Santi | piano |
| Ares M. | piano |
| Ares Ll. | guitarra |
| Soren | guitarra |
| Joel | guitarra |
| Jana | flauta travessera |
| Ona | guitarra |
| Hugo | castanyoles |
| Èric O. | arpa monocorde |
| Valentina | piano |
| Cristina D. | piano |
| Júlia L. | piano |
| Nil | guitarra |
| Pol L. | la caixa |
Avui hem gaudit de la visita d’alguns dels músics de la Jove Orquestra de Ponent (JOP). Durant la visita hem pogut escoltar i aprendre moltes coses del violí, el violoncel, l’oboè, el corn anglès i la trompa i fins i tot, els hem pogut tocar!
Ha sigut una gran experiència!
Moltes gràcies per haver vingut, ens veiem el dissabte!