BON ESTIU!

Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!

Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.

INICIEM UN NOU PROJECTE: RECERKIDS!

Els nens i nens de cinquè iniciem un nou projecte de ciència anomenat RECERKIDS!

Recerkids és una iniciativa impulsada per la Direcció de Recerca dins del seu programa d’activitats pedagògiques, que tenen l’objectiu de divulgar la ciència a les escoles i donar a conèixer la tasca dels centres de Recerca de Catalunya.

El programa Recerkids es divideix en dues fases. En la primera, desenvoluparem una recerca científica a l’aula, i en la segona presentarem els resultats en un congrés científic que se celebrarà a Lleida durant el mes de maig.

Estem molt engrescats i amb moltes ganes d’inicial la nostra investigació!

INICIEM EL 2n TRIMESTRE!

Avui dimecres 8 de gener, al tornar de vacances, ens hem endut una bona sorpresa al veure que l’entrada estava d’allò més canviada… hi havia molts paquets per obrir!

Així que, al llarg del matí, hem anat a l’entrada i hem pogut descobrir que s’amaga dins dels paquets…

Ens ha agrada molt!!

MOLTA SORT JUDITH!

Aquesta setmana acomiadem a la Judith, aprenent d’educació Infantil que ens ha acompanyat durant tot aquest primer trimestre.

És per aquest motiu, que els i les alumnes d’educació Infantil li hem preparat una petita sorpresa en forma de regal, per fer-li saber que ens hem sentit molt a gust junt al seu costat i per desitjar-li molta sort!

Esperem que aviat ens puguem tornar a veure! Moltes gràcies per tot!

CANTEM A LA RESIDÈNCIA

Avui els nens i nenes de l’escola, a partir de Cicle Mitjà, hem anat a cantar a la Residència Sant Roc a cantar Nadales i a compartir amb els més grans un moment molt emotiu.

Ens ho hem passat molt bé i ens agrada molt poder compartir amb els padrins/es del poble aquests moments.

Esperem que passin unes molt Bones Festes!

EL PETIT PRÍNCEP

Avui, dimarts 17 de desembre, hem dut a terme la Festa de Nadal tot representant l’obra títulada “El Petit Príncep”.

Aquesta obra, treballada durant els primers mesos del curs, en ha aportat molts aprenentatges al temps que ens ha permès gaudir de les seves històries.

Esperem que hagueu gaudit tant com nosaltres amb la seva representació.

Moltes gràcies!

ENTREVISTEM ALS PADRINS DE LA RESIDÈNCIA SANT ROC!

Seguint amb el nostre Projecte d’investigació sobre la història de la nostra escola i el nostre poble, avui els nens i nenes de cinquè hem anat a fer una entrevista als padrins i padrines que són de Vilanova de la Barca i actualment viuen a la residència Sant Roc.

Prèviament a l’aula hem preparat les preguntes de l’entrevista i hem fet grups per tal de distribuir-nos i entrevistar a les nou padrines que ens estaven esperant per explicar-nos els seus records, les seves vivències i les seves experiències de joventut.

Ha estat un moment molt emotiu, ens hem emocionat, hem rigut, alguna padrina ha plorat d’emoció i sobretot hem après molt d’elles i les seves experiències. Els hi hem mostrat molt respecte i afecte i hem passat un matí ple d’emocions on hem pogut descobrir moltes coses noves que no sabíem de la nostra escola i el nostre poble!

Moltes gràcies per compartir aquesta estona amb nosaltres!

CONCERT DE LA JOP

El proper diumenge 24 de novembre a les 18:30 hores la Jove Orquestra de Ponent realitzarà un concert a l’Església del poble: “CHOPIN: ENTRE VARSOVIA I PARÍS”.

En el marc de les activitats organitzades per aquesta setmana LA SETMANA DE LA MÚSICA, serà una bona oportunitat per gaudir d’un concert de música clàssica en directe en el qual s’interpretaran obres de Chopin, Satie, Debussy, Magnard i Milhaud.

Us hi esperem!