BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
Avui els nens i nenes de cicle inicial hem iniciat els tallers matemàtics que tant ens agraden!
Avui per les entrades de l’escola està sonant la cançó “Llums de mitjanit” de Miki Núñez i Mariona
Esperem que us agradi!
A l’escola, el servei de menjador dels alumnes d’EI1 fins a 6è està gestionat per l’A
FA, la qual ha contractat el servei de l’empresa de càtering SERCODAGA (modalitat de línia calenta).
En relació amb els alumnes d’EI1-EI2, el servei de menjador s’ofereix mitjançant la modalitat de carmanyola (els pares i les mares s’encarreguen de dur el menjar degudament envasat).
També, l’empresa SERCODAGA ofereix els seus menús adaptats als alumnes de l’ESCOLETA.
El menús del menjador per al curs 2022-2023 els podreu trobar a l’apartat “menjador” de la pàgina web.
Estimades famílies, nenes i nens…
Ja ho tenim tot preparant per a poder engegar les classes el proper dilluns 5 de setembre.
A la web del centre disposeu del Document Organitzatiu d’aquest curs 2022-2023.
Durant els propers dies s’indicaran les dates de les reunions d’inici de curs que es realitzaran durant el mes de setembre.
L’equip de mestres de l’escola us volem transmetre un missatge d’il·lusió pel curs que estem a punt de començar.
Ens veiem el dilluns 5 de setembre!
A EI3 i EI4, aquest últim trimestre hem dut a terme diferents tasques de treball. Per tal que pugueu veure quin ha estat el procés us presentem diferents enllaços:
Avui, darrer dia del curs, hem celebrat la Festa de l’Aigua!!! Ens ho hem passat molt bé realitzant diferents activitats refrescants.
També hem acomiadat als alumnes de sisè, després de 9 anys a l’escola avui ha estat el seu darrer dia com alumnes de l’Escola Mestral. Esperem que la nova etapa que inicieu us vagi molt i molt bé!! L’Escola Mestral sempre serà la vostra escola!!
I finalment, avui també hem dit adéu a la Conxita, la nostra mestra d’anglès. Després de tota una vida excercint de mestra avui ha estat el seu últim dia. Et trobarem molt a faltar i et desitgem el millor!
Desitgem que passeu un MOLT BON ESTIU!!!
Avui hem tingut un final de curs complet a l’escoleta!
Per una banda, hem celebrat el primer aniversari del petit de l’escoleta, el Marc.
Hem menjat coca alhora que li cantàvem la cançó d’aniversari!
També ho hem celebrat a l’estil Montessori, fent una volta al sol amb la pilota de la Terra !
I li hem decorat una corona I pintat una pedreta!
A més, ens hem refrescat jugant amb globus d’aigua, esponges, pistoles, fent trasvassaments amb potets, ampolles, olles…
BON ESTIU FAMÍLIES!!
Avui presentem el PROGRAMA 5 “Especial Final de Curs” de la Ràdio Mestral.
En el programa d’avui els locutors són tots els alumnes de sisè.
Esperem que us agradi!
Aquest matí a EI3 i EI4 hem fet una jornada diferent.
Primer hem preparat un pícnic al pati i la Teresa ens ha portat apertitiu!
Després hem preparat diferents espais de joc per experimentar i gaudir amb la sorra i l’aigua.. ens ho hem passat d’allò més bé!
Per refrescar-nos una mica amb aquesta calor, hem experimentat amb gel, dins del qual hi havien tresors estiuencs amagats!!
A més, la Tresa ens ha portat esmorzar per celebrar el seu aniversari, que serà el dia 29! 
Avui és un gran dia pels alumnes de sisè de l’escola, avui estrenem la pel·lícula “La volta al món en 80 dies” gravada durant el primer trimestre tot utilitzant la tècnica cinematogràfica del croma.
A l’igual que en els darrers cursos, durant el primer trimestre tota l’escola ha treballat un mateix llibre de lectura, d’aquesta manera, a partir del llibre “La volta al món en 80 dies” de Jule Verne, els alumnes de sisè han realitzat un treball que ha conclòs amb la gravació d’una pel·líula.
Degut a les circumstàncies que ens van acompanyar en els darrers dies del primer trimestre, no hem pogut fer la seva estrena fins al dia d’avui.
Esperem que us agradi!
També, del treball de la pel·lícula, els alumnes de sisè van elaborar un cartell, entre tots i totes, l’escollit és el següent:
Finalitzem aquesta proposta amb la capsa de vida de la Lia, que dins hi ha posat els següents elements significatius per ella:
– Una maraca
– Un peluix d’un gosset
– Fotos d’ella i la seva família
– Un comandament que feia música i deia els colors, nombres i lletres, amb el que hem jugat de valent!
Moltes gràcies família!!
El passat divendres 17 de juny, es va dur a terme l’acte d’acomiadament dels i les alumnes de sisè curs.
Després de nou anys a l’escola ha arribat el moment de començar una nova etapa, és temps per valorar el bon camí que heu fet plegats i la motxilla plena de vivències, de descobertes, de participació, d’opinions, d’aprenentatges que us emporteu de la vostra estada a l’escola Mestral, la vostra estimada escola que sempre recordareu i que sempre us tindrà les portes obertes.
De cara al futur us desitgem molta i molta sort. L’escola Mestral sempre serà la vostra escola.
RECULL FOTOGRAFIES DE LES ORLES:
| EI3 | EI4 |
| EI5 | PRIMER |
| SEGON | TERCER |
| QUART | CINQUÈ |
| SISÈ |
El dijous vam anar a collir enciams, cebes i cireres de l’hort i avui hem preparat un esmorzar amb aquests ingredients!
Hem fet una amanida, pa amb tomàquet i cireres, que bo estava tot! 
Avui els alumnes de cinquè han collit els enciams que vam plantar al mes de març.
També hem treballat l’hort tot treien les males herbes i regant les cebes, el perer, el cirerer i l’olivera.
Ens agrada l’hort!
Ahir les alumnes que realitzen l’extraescolar de teatre ens van representar l’obra que han estat treballant.
Ho feu molt bé! Enhorabona!
Durant aquest últim trimestre, a EI3 i EI4 un dels treballs que hem dut a terme ha estat el treball del cos.
Mitjançant el joc i amb l’ajuda de les propostes del KUAIS, hem anat reconeixent i construint l’esquema corporal.
Avui ens han arribat les ultimes parts d’aquest personatge i per fi l’hem vist complet!
Us deixem l’enllaç per veure totes les imatges:
A EI3 i EI4, aquest matí, hem celebrat l’aniversari del Matías.
Hem representat el pas del temps i aquests quatre anys de vida amb l’ajuda de la bola del món , l’espelma (el sol) i el calendari amb els mesos de l’any.
Després el Matías ha repartit esmorzar per cada nen i nena de la classe.
Hem estat molt contents!! Nosaltres li hem regalat una cançó i un llibret de dibuixos fet amb molta estima.
Per molts anys Matías!
Dins del projecte del pati, ahir les alumnes representants de Cicle Superior van anar a la Sala de Plens de l’Ajuntament per tal de compartir amb els/es regidors/es les nostres propostes de millora per al pati de l’escola.
Ara, esperem que les nostres peticions es puguin dur a terme.
Gràcies!