BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
Compartim el menú del mes d’octubre. Aquest també el podreu trobar a l’espai “Menjador” de la pàgina web.
Avui per les entrades de l’escola està sonant la cançó “La meva gent” de La Pegatina en col·laboració amb Els Amics de les Arts
Esperem que us agradi!
Aquesta setmana EI- 3 hem iniciat el treball per racons:
– racó de lletres
– racó de tardor
– racó matemàtic
Per tal de dona la benvinguda a la tardor, els alumnes de l’escola hem realitzat el ja tradicional passeig de tardor per la llera del riu.
Ens ha agradat molt poder contemplar els colors de la tardor!
El divendres al matí, els alumnes de CICLE SUPERIOR van anar al mercat d’hortalisses a buscar planter per a l’hort.
Ara ja tenim:
Donem les gràcies a planter JARANA per donar-nos les hortalisses!
Famílies!
A l’Escoleta ja ha arribat la tardor!!!
Ens ho hem passat molt bé observant i tocant les pinyes a la nostra taula d’ experimentació.
Aquí teniu el nostre recull de fotos!
Durant els darrers dies, els nens i nenes de Cicle Superior hem estat preparant la terra de l’hort i així poder iniciar la plantació de noves hortalisses.
Avui els infants de cicle inicial, a l’àrea de música, hem gravat un vídeo on representem les quatre estacions de Vivaldi aprofitant que hem iniciat l’estació de la Tardor.
Hem gaudit molt representant aquesta audició on hem fet de preses i caçadors.
Els infants de cicle inicial hem treballat La Festa Major del poble tot fent un ACRÒSTIC.
Els hi ha agrada molt conèixer aquest recurs i ens ha quedat una composició molt bonica, que ens ha permès treballar el vocabulari propi de la Festa Major tot llegint i escrivint.
Aprofitant que els alumnes grans de Menàrguens han dut a terme una bicicletada fins el Pump Track del poble, els alumnes de Cicle Superior de l’escola els hem acompanyat i hem pogut donar unes voltes al circuit.
Ens ha agradat molt!
Durant aquestes primeres setmanes a l’escola, els infants de cicle mitjà han realitzat activitats diverses com ara: tallers matemàtics, em presento a delegat/ada o decidim els càrrecs de l’aula, entre altres.
Aquí teniu una petita mostra!
El lunes 26 de septiembre los alumnos de Ciclo Superior iremos al Pum Track del pueblo para pasar una mañana con los alumnos de la escuela de Menàrguens. Por este motivo hemos escrito un texto a nuestras familias informando sobre la excursión.
Durant aquests primers dies d’escola, a la classe d’EI4 i EI5 hem conegut la nova aula i els seus racons, hem aprofitat per explicar com han anat les nostres vacances i, poc a poc, anem coneixent els materials de treball que ens acompanyaran durant el curs.
Voleu veure’n un petit recull?
El dijous 8 de setembre vam començar l’apadrinament lector a l’escola.
L’apadrinament lector consisteix en el fet que els alumnes de Cicle Superior ajuden a llegir als alumnes de Cicle Inicial.
D’aquesta manera cada alumne/a de Cicle Superior és el/la padrí/na d’un alumne/a de Cicle Inicial que és els seus fillol.
Esperem que aquesta activitat permeti afavorir el procés de l’aprenentatge de la lectura.
Ens agrada molt!
Benvolgudes famílies,
Properament es realitzaran les reunions d’inici de curs.
Les dates de les reunions estan diferenciades per cursos tal i com es mostra a la següent graella:
DATES:
|
ESCOLETA |
dimecres 28 de setembre de 2022 |
A les 18:00 hores |
|
Ed. INFANTIL |
dilluns 26 de setembre de 2022 |
A les 18:00 hores |
|
CICLE INICIAL |
dimarts 27 de setembre de 2022 |
A les 18:00 hores |
|
CICLE MITJÀ |
dimarts 27 de setembre de 2022 |
A les 18:00 hores |
|
CICLE SUPERIOR |
dilluns 26 de setembre de 2022 |
A les 18:15 hores |
Esperem la vostra assistència!
Hola famílies, hem començat EI-3 amb molta il.lusió, un curs especial i emotiu ja que sóm els menuts de l’escola.
Compartirem nous reptes i moments màgics que volem compartir amb vosaltres. Farem tasques per aprendre, gaudir i descobrir experiències noves.
Benvinguts/es!!!
HOLA FAMÍLIES!
DURANT AQUESTES SETMANES, A L’ESCOLETA ESTEM FENT L’ADAPTACIÓ!
ELS INFANTS GAUDEIXEN D’ESTONES DE JOC, MÚSICA I CONTES.
US DESITGEM MOLT BON INICI DE CURS!